Imorgon är det julafton

Nu är jag hemma i Näsbypark igen, jag är glad och det är trevligt.. :)

Om bara några timmar är det julafton och Mormor, Morfar, Helen och Pösa är på väg ut genom dörren och det är stora pusskalaset. Idag har det varit umgängesterror på hög nivå vilket är trevligt så här dagen innan julafton.

Mamma väckte mig kl nio imorse för att "planera julen" som hon sa. Grymt mysigt att sitta och äta frukost och "planera julen" med min mamma och min lillebror. Sen åkte vi till Täbban och köpte lite julklappar. Det var sjukt mycket folk där, alla som inte hunnit köpa sina julklappar var stressade och det var kaos.

Jag träffade Jowhan också, vilket var roligt! ;D

Efter en timma så var vi på väg hem igen vilket var alldeles för sent så jag fick väldigt brottom med att duscha och fixa mig. Kl tre var det dax för julbord på Ulricksdals Wärdshus.

God mat och trevligt familjesällskap. Det är nice att äta julbord på Ulricksdal den 23 dec och kalkon på julafton.

Vi har klätt julgranen och skrivit rim och lyssnat på julmusik.. imorgon är det julafton. :D

Jag är hemma och ska vara hemma ett tag.. konstigt men skönt! Live life!

Mattias kommer den 25/12.. då ska vi festa! :)

xoxo





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0