Kastrullfull på en lördag

Mattias gick upp kl 10 för att börja jobba och Ligia, Adam och jag vaknade typ inte förrän kl var två.. Vi pratade typ om vad som hänt och fyllde i luckorna, det var roligt! =)

Adam blev hämtad av pappa och Ligia och jag gick till Le pain för att äta frukost. Tiden rusade iväg och vi var tvungna att börja röra på oss för Ligias tåg mot Stockholm gick kl sex och vi skulle gå förbi Lipp och säga hejdå till Mattias också. Ligia åkte och jag begav mig hemåt. Det var bestämt att det skulle vara fest ikväll.

Halv 9 på Avenyn 41. Emma, Katrin, Laila, Simon(Lailas pojkvän), Ulrick(Simons kusse) och jag skrattade och pratade och Quade låtar på spotify, vilket var trevligt.

Sen hamnade vi på Pustervik på Järntorget vilket var intressant antar jag.. jag var med ett trevligt sällskap så det var roligt! Vi dansade helt sjukt mycket vilket verkligen var Nice! ME LIKE! Synd bara att Djn inte spelade mina önskade låtar.. men det var inte riktigt ett sådant ställe.. =)

Kvällens dialog: "Vi är likadana.." 
                         "Nä, Jag är en poptjej och du är en brattjej, det är ju så."
                                                                                                                          Vad ere frågan om? :)

Jag har också ett svagt minne av att jag hade tråkigt en stund och skickade massa dumma sms till människor, men jag raderade också alla skickade sms så jag har heller ingen aning om vem som fick vad, inte okej... 
Vilken sjuk kväll...

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0