Lugna lördag

Igår så vaknade vi typ tolv och låg och pratade om gårdagen hur länge som helst vilket var trevligt. Adam blev hämtad av pappa och inte långt efter det så tog Mattias bussen hem.

Jag spang då upp till Margit och Benken för att umgås lite, jag åker ju hem den 21 dec, vilket är snart.

Försökte plugga vilket går men jag har så mycket annat att göra som jag typ inte hinner så jag tänker plugga i mellandagarna eller iaf när jag kommer hem vilket känns lite dumt, jag känner mig något som en liten svikare för min grupp.. vi sa söndag som deadline.

Adam ringde och sa att han och Albin var nere på coop på Avenyn så då fick jag snabba mig på som attans och springa ner dit och betala det de köpte ;)

Vi gick upp till mig och typ käkade och skrattade sen kom Mattias och kvällen vart ganska trevlig.. Adam däckade i min säng med mina DrPepper-byxor på sig, Albin däckade i min soffa och Mattias och jag satt ganska stiff och kollade klart på filmen vi hade satt på.. ja eller nästan klart, jag kommer nämligen inte ihåg hur den slutade ;)

Mattias och jag käkade scones till frukost på Espresso house på NK idag. Trevligt! Sen skulle vi handla julklappar men det blev inte riktigt så utan vi handlade ingenting men Mattias provade skjortor och vi kom fram till att jag nu är både Mattias wingman och hans personal dresser ;D

"Imorgon ska vi köpa kläder och då måste du följa med mig!"

Ikväll blir det fika på café Tintin med Mattias. Trevligt! //
                                                                                  xoxo





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0