Mattias sista dag på Lipp

sitter här och fryser och pluggar typ och självklart taggar sjukt mycket inför ikväll!

Jag har bokat bord på Parken, där varken jag eller Mattias varit tidigare så det kan bli roligt. Det är julfest!

JOOOO och vad firar vi???

                                             MATTIAS=ARBETSLÖS!

Idag ska vi porrdansa! :) Deal!

Idag är det 21 dagar alltså 3 veckor kvar tills jag och Jäniför åker till Santa Barbara. Det är helt sjukt!

Jag har fortfarande lite saker och fixa innan vi åker, måste hitta någon vettig försäkring, få hem mitt ID, boka hostel och översätta mitt cv.

Tiden nu kommer gå fort och helt plötsligt är det den 7 januari och Jäniför och jag ska behöva fälla en tår och börja få resfeber för Kalifornien. Kollade lite gamla inlägg i bloggen och insåg att vi pratat och planerat Santa Barbara långt innan det någonsin var bestämt och nu är det bara 3 veckor kvar tills vi åker. Kan ju inte låta bli att bli pirrig!

Också måste jag när jag kommer hem nypa  Jäniför och Elin i örat och ta en fika för det kan de inte göra själva! Typiskt att jag ska behöva komma hem och fixa allting ;)

You know you love me
                                 //
                                   xoxo




Kommentarer
Postat av: Jäniför

hörrududuuu, jag messar minsann med Elin nu! du är sämst

2009-12-18 @ 11:12:16
URL: http://sporroong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0