Morfar är guld

Idag har jag varit duktig.. Varit ute på stan och faktiskt köpt tre julklappar varav en som måste lämnas tillbaka. Sååå.. morfar, check! Mamma, check!

Känns nice!

Jag har också lyckats knåpa ihop en egen önskelista som jag skickat ut på mailen och som Helen gav mig feedback på ;)

Nu behöver jag heller inte oroa mig för finansieringen av Kalifornien som blev fixat idag, har betalat 8 av 12 skolpoäng idag vilket känns grymt. Jag ligger plus enligt min budget i nuläget vilket känns grymt.

Pratade ekonomi med morfar och pratade med Margit om samma sak i förra veckan så nu är det lungt, bara för mig att åka. Morfar, Margit och mamma är guld :)

Börjar pirra i magen nu.. det är snart dax.. jag kommer sakna Göteborg och de bästa som bor här, jag kommer också längta till Näsbypark och alla som jag tycker om där. Det kommer bli svårt att lämna men det kommer vara roligt att komma tillbaka och året kommer gå fort.

Jag är sjukt känsloladdad, ena sekunden lite deppig och eftertänksam, hur kommer det bli? Vad kommer jag missa? osv. andra sekunden ler jag när jag är själv offentligt och pratar med främmande människor om att jag ska åka om en månad och skriker glädjeljud till Jäniför på telefon.. Jag är som ett laddat batteri.

I'd be safe and warm
if I was in L.A
California Dreamin'
on such a winter's day

Dax att sova, har mycket att göra imorgon!  xoxo// lilla c
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0