Mumien, stängt från kl 13.00 pga julbord

Nu har jag precis kommit hem efter en lång promenad i iskalla Göteborg med alldeles för lite kläder på mig. Jag gick värsta omvägen till en mobilreperatör och när jag väl kom dit så hade de stängt tidigare "pga. julbord", Jag lackar! menmen jag fick en promenad iaf.

Idag har jag varit på SEB och fixat visakort och satt in 400kr till skatteverket för betalning av ett ID-kort. Sakerna som ska göras innan Kalifornien är inte lika många längre, det känns att det snart bär av.

Ikväll hoppas jag på att få träffa Adam och Mattias.. trevligtrevligt! Nu drar jag iväg till centralbibloteket vid humanisten för att kolla upp lite forskning på patientupplevelser och sen ska jag kolla om det finns något på stan som jag vill ha.. måste utöka min önskelista till julafton! Like!

Över och ut, slut! xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0