När jag kommer tillbaka då ska vi...

Imorse var vi tvungna att skriva klart vårt Pm till projektarbetet, behöver jag säga mer. När jag var nästan klar fick jag ruscha till Le Pian och där fikade jag med Mattias och Ermin. Gissa vem som också var där, ingen mindre än Alejandro, det var glädje i att få träffa honom igen. Jag trivs inte med att han ska ta en paus från oss :)

Sen gick Mattias och jag för att köpa julklappar och applåder åt oss för vi lyckades inhandla en present till Mattias lillebror, vilken jag inte tänker avslöja här. Sen träffade vi Stefan!

Stefan, Mattias och jag åkte till Café Cello på andralånggatan för att röka vattenpipa. Vi låg halft i kuddarna och rökte vattenpipa med tobak som smaka körsbär, ja.. eller det skulle iaf smaka körsbär. Jag kom med förslaget att när jag kommer hem från Californien har de flickvän och på väg mot första barnet vilket inte uppskattades ;) För egen del hoppas jag att inget förändras så att jag slipper missa något. Jag önskar jag kunde frysa tiden för ett år. Även om fikat inte varade så länge så var det ytterst trevligt.

Från vattenpipa till Hisingen.. Katrin, Laila, Emma och jag glöggade hemma hos Katrin på Hisingen. Lussebullar utan saffran, pepparkakor bakade med smör från Göteborgs kex, clementiner, skumtomtar och blossa vinglögg med russin och mandel. Fan vad mysigt det var, en riktig julfika med glögg och allt! Uppskattas starkt! :)

Jag och Jäniför pratade länge idag/igår och hon ringde och kollade hur det låg till med hostels, det verkar lungan.. Jäniför känner sig safe nu.. och jag kan registrera mig för kurser på Sbcc även om jag inte gjort mina engelska tester vilket är helt jävla otroligt, NICE! :D

"Jag önskar jag kunde frysa tiden"
xoxox

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0