Ombytta roller Jäniför?

Jag har en sån mysig familj, tänk att jag ska vara ifrån de ett helt år..

Igår var det julafton. Sooo nice! Jag fick skinnjackan jag önskat mig, jag fick också vårdande olja från nuxe, fick också mammas gamla avlagda mobil.. mm.

Vår julgran är stor som ett helt hus :) och nu kom vi precis hem från Helen och Andrea vilket var jättetrevligt. Det var fika med scones och gårdagens knäck!

Mattias har kommit till Sthlm och irrar runt på stan.. Jag guidar! Snart kommer han till mig och vi ska sen till Thomas, vilket jag ser fram emot.. Ska bli trevligt att få träffa några från gamla klassen!

Ikväll ska vi festa! Eloge till Jäniför som än en gång fixat gästlista för alla när det nu är dax för utgång för ingen kan ju komma på att göra något sådant själv.. Då skulle vi väl hamna på Chaplins bar och café.. inte okej men roligt att skratta åt! ;D

Jag minns förut att vi ofta gick till roliga ställen och nästan alltid var uppskrivna på listan vilket då oftast var min förtjänst men nu när jag bott i Göteborg har Jäniför liksom fått ta min roll som jag märkte när jag kom hem.. för jag var uppskriven utan att ha bett om det, Jäniför är en klippa!

Bäst bara att alla är medvetna om att de får det serverat på silverfat, för jag vet att det är ett jävla slit att vara den som tar tag i allting som har med ansvar att göra!

Nu ska jag äta middag med Urban, mamma och Totte vilket var längesen..

.. och ej att förglömma.. TAGGA för ikväll!!! :D

You know u love me //
                               xoxo


Kommentarer
Postat av: Jennifer

gulle dej ;D

2009-12-27 @ 01:26:07
URL: http://sporroong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0