woop woop

Igår sökte jag bidrag från csn så nu väntar jag bara på svar eller snarare godkännande.

Vilken psyko-kväll! Vad hände egentligen? Vilket inte betyder att jag har minnesluckor utan snarare att kvällen igår var så sjukt splittrad och galen.

Adam kom kl åtta typ och så var kvällen igång, halv tio kom Emma och då klädde vi iprincip på oss och gick bara, eller vadå gick.. vi sprang fan till vagnen för att åka en station, ovärt! Vi skulle träffa Mattias, Ermin och co på Queen och sen skulle vi dra till Parken. Men när vi kommer till Queen ska de dra till Viktoria vilket måste vara det sämsta stället i hela Vasa. Jag har varit där fyra gånger sen i våras och alla de gångerna har det varit antingen folktomt eller "smullfockat" så att man inte kan röra sig.. eller så har jag bara varit där då det har varit kasst, otur!

Nämen som sagt Viktoria var inte nice så vi kom alla fram till att dra till Parken.

Jag hade bokat bord för 10 och pratat med en kille vid namn Tobias. Han hade sagt att jag skulle söka upp honom när vi kom dit på ett eller annat sätt, vilket var lättare sagt än gjort på plats. Han svarade inte när jag ringde och ingen visste var han var. Blir ju heller inte lättare av att man inte får hänga av sig på grund av brist på plats i garderoben.

Tillslut hittade jag honom och la fram problemet med att vi kommit tidigare men gärna skulle vilja ha vårat bord och undrar om det fanns möjlighet för det, då tyckte han minsann att jag skulle prata med barchefen, så efter en lååång väntetid i baren får jag tillslut reda på att barchefen inte var där och att vi skulle prata med en skallig kille som hade hand om det för kvällen.. bartendern nämnde också något om att det tappat bort lappen med bordsbokningarna och jag måste tillägga att de satt i skiten såå hårt vilket var lite roligt att se! ;D

När jag började leta efter den skalliga killen så hade Mattias redan hittat honom och typ lackat så vi fick vip-bordet. Det var nice att få sätta sig tillslut.. det beställdes in ett helrör absolut och 10 redbull..eller dark dogg.. NICE!

Nu är det viktigt att det läggs en stor innebörd i nice för det var verkligen NICE!

forts. följer.. hinner inte mer nu..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0