Ett worddokument..

..var tvungen att skriva av mig igår kväll! Kl är 21.34, 31/1 2009

Ligia duschar och det spelas pokerface- Lady GaGa på hög volym vi taggar för utgång!!!


Vi var precis på Willys som ligger typ 7 minuter härifrån gångavstånd. Jag tycker mycket mer om att handla på Hemköp för att det är stort och finns ett brett sortiment av varor där. Det är inte den dyraste affären i stan! Men visst, inte heller den billigaste.


I alla fall, vi skulle köpa sköljmedel och då hoppas jag att det är fler än jag som tycker att det inte riktigt går an med nått riktigt billigt eftersom att man ska ha det på kroppen senare och då köper jag hellre något som jag vet är bra. Samma sak med shampoo.. mitt hår är en av de sakerna som jag vill lägga kraft på, jag vill att det ska se välvårdat ut. Jag vet vilka produkter som är bra för mig och jag älskar att stå vid shampoohyllan i en väl sorterad affär och jämföra olika prudukter och märken, Thats just me! ;)

Nu spelas no stress! :D

Idag så ville L köpa balsam och shampoo på Willys och det är inte så stort och det finns en dubbelt så stor shampoohylla på Hemköp. Jag vill mycket hellre köpa shampoo på hemköp för än så länge har vi så vi klarar oss. Fast balsamet är slut och L ville köpa det. Så jag sa: visst ta det då.. jag använder ju ändå inte balsam.


L: Sluta leka snobb Caroline, för du är inte det!


Jag: Va? Förlåt, men jag tycker bättre om att kunna välja om jag ska köpa dyrt eller billigt, det kan jag inte göra på lågprisaffärer.


L: Vad ere frågan om Carro?


Jag: Det är viktigt för mig!


Jag blev irriterad och det träffade. Jag är inte så med flit, jag kan liksom inte ändra på att jag tänker så!


Jag måste få skriva!

Vem känner mig?

Insh'Allah


Kommentarer
Postat av: Anonym

gullet.. de e klart man ska ha produkter som passar ens hår, de fonkar ju inte me vad som helst.. och sköljmedel.... kan man väl bara använda softlan eller comfort...



och jag är ju en riktig lantis..

kanske är det ni som smittat mig ;)



kram sötis

2009-02-02 @ 23:24:19
Postat av: mallan

jag känner dig, tvätta dig med vad du vill :D



älskaar dig ;D <3

2009-02-03 @ 21:32:50
Postat av: Vad är det frågan om?

haha helt seriöst tänkte du till innan du skickade iväg det här inlägget? För det mesta som jag läste lät IDIOTISKT men okej. HIGH FIVE !

2009-02-04 @ 18:44:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0