You think that I..

would be something on the side, but you got to understand that I need a man..
Beggin' beggin' you for mercy, you got me beggin', down on my knees!

Nu sitter jag här på Paley igen.. :)
Idag kommer Ligias mamma och syster och hälsar på, de kommer kl 14 och Ligia ska åka och möta de på centralen, hon får ta spårvagnen ;P

Igår praktiserade jag kväll och slutade 23.. vi storstädade så det tog typ dubbelt så lång tid, annars när det är lite bokningar så brukar vi sluta runt tio. Men inte den här gången :P

L orkade inte gå ut igår så vi stannade inne och de gjorde inte mig något för det såg inte ut som om det skulle bli så himla mycket party om man tittade ner från balkongen..

OCmaraton på Avenyn 41

Känn ingen sorg för mig Göteborg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0