Kissikissi girl

Idag så smsade jag lite med Sofia och då känndes det helt plötsligt som att det inte alls var längesen som jag var hemma, men om 1 vecka så har halva tiden av vår praktik gått!

JÄNIFÖR KOMMER HEM TILL SVERIGE IDAG!!! :D

Jag fick stå i service naa nana nana naa! Fy fan vad glad jag blev, och det var inte vem som helst som frågade heller utan det var Brasta. Jag trodde typ inte att jag skulle få det eftersom ingen annan praktikant har fått stå i service, jag vet inte om de inte vågar ta risken!

Han är väldigt bra på att lära mig saker, jag tycker om det! :)
Vi körde avsmak, frikasé, torsk och hummersoppa. Hummersoppan är Sjömaggets specialitet  ;)

Igår var det FEEEEEST ;D
Valand Nightclub: Välkomna, vårdad klädsel 25 år

Jag vet inte vad jag gör, men vi lyckas komma in varje gång, Coffe tror att vi har tur bara! Joooo tjenaa.. jag ska visa honom att det är ren skicklighet ;)

Jennie, en annan Praktikant på Sjömagget var med oss och röjde.. Jag har bildbevis! :P


Kommentarer
Postat av: Åse

Snyggingar!!

StOOr kram

2009-02-09 @ 11:32:38
Postat av: Jänifor

JAG KOMMER JAG KOMMER! :D

fy f*n vad kul att gå ut :D jag har verkligen saknat svenska nattlivet även om det franska varit jävligt kul det med ;D

2009-02-09 @ 13:56:38
URL: http://sporroong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0