people are looking at us

Britney deserves a comeback :)



Imorgon så praktiserar jag kväll och hoppas på service ;)

Idag var jag ledig!!! jag bestämde mig för att gå hälsa på Calle, han som kirrat min praktik. Kände mig ovanligt stolt efteråt för att jag verkligen gjorde det och ringde min köksmästare, Olle,  för uppgradering av vad jag just åstadkommit :P

Jag märkte att han tyckte att det var lite spänt.. han ringde tillbaka sen och skyllde på att han ringt fel.. ahh tjeeeena! ;)
Han ville bara snacka lite extra :P

Det ser ljust ut på sällskapsfronten till helgen. Jäniför kommer ner till gbg, tänk om jag inte känner igen henne :P haha skääämta! men det var ju trots allt 5 veckor sen vi sågs.

Jag och Ligia taggar hårt för Park Lane till helgen.. vi ska lägga på charmen och så får vi se om det går lika bra som alla andra helger ;)

Göteborgs nattliv here we come!
Insh'Allah



Kommentarer
Postat av: Stina

Va kul att folk hälsar påå!! :) Hur länge ska du vara där?



Jag håller med om Britney... Hon har iaf ansträngt sig gaaanska mycket nu :P

2009-02-10 @ 22:00:48
URL: http://stiinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0