Snö på Avenyn

Det är seriöst snö i Göteborg, det händer inte ofta!

Nu sitter vi på Evas Paley och snackar skit. Imorgon åker vi hem. det känns jättekonstigt, har inte varit hemma på 5 veckor.

Jag har inte skrivit sen Jäniför var här så nu börjar rapporten :P

Det var jättetrevligt att Jäniför kom till Gbg för att sällskapa oss en helg, vi mös och handlade och Jäniför verkade trivas väldigt här. På fredagen vad vi på blvd men det var synd bara för jag kände mig inte taggad till max. Men på lördagen käkade vi på Park Elite och umgicks med mormor och helen som kom lördag till söndag bara. Vi gick ner och hälsade på i köket och de frågade om vi skulle med till Bishops och ta några bärs.

Vi var på Bishops först men då var inte de där och vi kände oss oerhört malplaserade (Jäniför), det var en typisk gubbbar!
Så vi gick men bestämde oss för att gå tillbaka dit sen och då blev vi bjudna på flera cider av kockarna. Peter stod för ruset! Det var Peter Wahlin, sous chef, Johan kock i kallköket och Per kock i cabarétköket. Sen kom Kalle och Larsa från magget. Jag kände mig helt plötsligt väldigt anställd.

Vi drog vidare till BB (Björns bar) där Kalle stod för fyllan för både Ligia, Jäniför och mig. Världen gulligaste kille, han är 36 år, det märks verkligen inte! ;)

På söndag kväll åkte jag och Ligia till Coffe för att se på film och jag satt fan en hel jävla meter ifrån de men jag kunde liksom känna vibbarna i hela rummet. Så jävla kåt Ligia är :P Jag kände mig malplaserad när de satt och pillade på varandra.

Magget kommer sakna mig för nu är det en party helg i Stlm och sen bär det av till vemdalen för slimfit och otroligt rolig skidvecka!

// xoxo
  Stureplansmadonnan


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Slimfit? haha

2009-02-19 @ 16:14:24
URL: http://sporroong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0