Vemdalsskalet

Det har blivit väldigt mycket bloggande på café de senaste veckorna, Jag är ju aldrig hemma i stlm nu för tiden. Om 5 veckor kommer jag hem och kommer antagligen vara hemma tills studenten :)

I Helgen så var det gryyyymt mycket party, Jag ska börja med att skryta lite om att jag inte leggat en enda gång den här helgen! ;) Tove, Sofia, Jäniför och jag var på Huset i fredags. Det sög.. det var helgen innan löning och inte så mycket roligt folk. Men jag fick ju träffa Vote och Soffi igen så det var roligt!!!

På lördag var det Royal Garden som gällde! Det nya i Vikkan på Kungsträdgården. Det var Maja och Jessica och Oscar och Mattias osv alla de gamla rävarna ;) Det var fan najs stämning där och det droppade in jävligt mycket folk för att va helg innan löning. Jag träffade också en snubbe som hette Kristoffer som berättade att han kände några som startat upp krogen, han är 21 och bor i Sollentuna. Det är något i hans sätt att vara som är väldigt likt något som Björn Gustavsson gör ;)

Jag är redan slut i kroppen! 4 dagar kvar att åka om man räknar bort idag. Jag älskar att åka skidor! :D




Du luktar fisk!

Kommentarer
Postat av: Jennifer

"lik Björn Gustafsson i sättet" - fan då måste han ju vara ett riktigt kap om han är så rolig :D



Förresten, menar du lik till sättet i det här klippet eller menar du som i intervjuer(där han oftast är gravallvarlig, grymt hälsosam och väldigt pojkaktig)? :D Jag som trodde du gillade badboys höhö..MEN DÄR SER MAN! hihi ;)



Älskar det här klippet förövrigt ;D

2009-02-24 @ 15:50:57
URL: http://sporroong.blogg.se/
Postat av: Stina

Fan, jag hade gärna följt med på lördagen... Men ja var i Linköping så ja kunde inte :(

2009-02-25 @ 14:09:28
URL: http://stiinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0