Positivt och negativt, Johwan!

"Hon vill ligga"
"äntligen fick vi det sagt! Johwan, jag vill faktiskt ligga med dig" ;P = Internskämt

Nu måste jag analysera vilken klurig situation jag ligger i..
Jäniför åkte till Frankrike igår, och jag åker till Göteborg för att praktisera i 8 veckor på lördag. hur ska jag klara mig utan meatloaf vs dr house/ tjockisbarn!!?

Jag fick se Benjie idag, det var 3 tre veckor sen sisst ;D Kommer att bli svårt med 8 veckor!!!

Negativt med de följande 2 månaderna:
- Jäniför och Tove i Frankrike
- Träffar inte grabbarna eller "andra" personer som jag vill träffa på 9 veckor.
- Det är väldigt mycket plugg innan vi går ut på praktik

Positivt med det följande 2 månaderna:
- Jag och Ligia ska festa järnet och ha skit roligt i Göteborg i 9 veckor
- Jag ska lära mig nya saker på min praktik
- Jag kommer ta mer eget ansvar
- Träffa massa nya människor

Insh'Allah ses vi imorrn!

Kommentarer
Postat av: adéle

Såg att du hittat min blogg;)

NY kommer bli grymt!

Åker alla ni bort på praktiken? Stackars Hampus han kommer få dras med mig(A)

2009-01-13 @ 16:19:27
URL: http://stjernsyster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0