Avenyn 41

Jag har bott in mig i Göteborg!

Innan middagen idag så stod jag på balkongen själv och kände att det blåste upp luft från gatan.. Världens lyckorus jag fick då :) Det var första gången som jag känt mig vuxen på riktigt ;)

Hela Kvällen igår så packade Ligia och jag upp våra saker och kollade på pretty woman men vi ville igentligen hellre kuta över gatan till park Elite för där var det efter fest, P3 hade party efter deras musikgala.. men vi bestämde oss för att stanna inne. Ligia fick hjärtsnörp när hon fick reda på nästa dag att hon missade Håkan Hellström :P Vad ere frågan om? haha

Monica ska bli mamma Monica till ett nytt liv som beräknas nedkomma den 13 mars :) annars är hon världens bästa extra mamma till mig och Totte! :D

Vi har allt här på Avenyn, till och med värmeslingor i gatan så att det ska torka snabbt när det har regnat och att isen ska smälta bort.. Vad ere frågan om?

Ligia och jag åkte själv spårvagn till hemköp för att konsum på avenyn var för dyrt ;) Vi kommer ha problem att hålla budgeten.. haha.. Alla heter Glenn i Göteborg ;D

Vi har båda ont i magen.. praktiken börjar ju trots allt imorgon..



Välkomna till oss!! ;D

Insh'Allah så ses vi snart!


Kommentarer
Postat av: Maja

5 elr 9 veckor caroline! hemskt! men ni kommer ha det underbart! :) <3

2009-01-19 @ 12:25:31
Postat av: Jennifer

Ååååh vad kul att bo själva liksom :D Snart kommer jag och våldgästar .. ;)

2009-01-19 @ 13:57:11
URL: http://sporroong.blogg.se/
Postat av: Soffi

Åhh jag vill också :D men som sagt vi kommer och hälsar på :)

2009-01-19 @ 16:44:53
Postat av: Monica

å världens finaste du... tack det värmer i mitt hjärta, du är världens bästa extra "barn" tillsammans med brorsan så klart ;)



puss på dig gullet

2009-01-22 @ 19:19:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0