Hello 2009! "Glitter och glamour"

Nu har jag halkat efter!

På nyår så var Jäniför och jag i tebban och shoppade det sista till vår superspexade outfit. Det var "glitter och glamour" tema på centralvägen hos två födelsedagsbarn, nämligen Elisabet och Fredrik.


"Jag var glamour ut i fingerspetsarna" ;D


Vi drack för mycket :P men det var roligt ändå!
På tolvslaget så var alla jättelyckliga och pussades och kramades, såklart! :P
Jag hade planerat att åka till Ruttis i Bällsta. 

Efter tolvslaget så ringde en snubbe som jag känner, vi snackade ett bra tag om mycket, jag fick ett erbjudande om att komma, men jag hade inte hunnit tillbaka till halv fyra.. det var trevligt att prata ändå ;)

Jag ändrade "Kåtjohnny" till Johnny bara, tyckte han var värd det! :)

Sen blev klockan så fort sent och det var någon nyckter typ som övertygade mig om att jag inte skulle hinna till Bällsta och tillbaka innan klockan blivit halv fyra.

Taxin till Arlanda gick 04.45 på nyårsdagen! Vadå slitet!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0