Västkusten-bästkusten!

Vilka svikare mormor och morfar var när de flyttade till Stockholm alltså!!! ;)

Alla som känner mig vet att jag inte tycker om att skriva långa inlägg.. men jag måste.. sorry!!!

Jag är ytters glad över att vi kan gå ner till Evas Paley och fika och facebooka lite granna, men tyvärr så blir det inte så ofta. Nu i helgen så har Ligia och jag försökt parta.. :P

I fredags så bar det av till något som hette bryggeriet, där det var mindra fräscha människor med mycket fräsch musik ;D
Vi liknade två tjejer från östra-nånting gymnasiet, vad ere frågan om? Och var ögongodis för många Göteborgare! Vi blev på tok för drunka.. behöver jag säga mer :P

Lördagsnatt var det Keybar som stod på listan.. lite mindre lyckat, vi gick vid 01 och då var det inte en jävel på dansgolvet! Vad ere frågan om?

Jag har spenderat och spenderat och spenderat mera den här helgen.. det är sjukt. Som att vi inte hade annat vi skulle behöva pangarna till liksom!? Men storshopping på monki ökade snittet på antal kläder i Carolines Garderob ;D

Idag var det bara att hova in vuxenpoängen som kom rullande ner för bandet när vi hade betalt maten för veckan! Lite jobbigt dock att bära påsarna upp för Avenyn..

Några sjuka saker vi råkat ut för:
"Alla luktar fisk i Örgryte"
"Är det på grund av er som bollhavet är stängt?"
"Hoppas hon ramlar i trappen och slår igäl sig!"
"Hörni tjejer, visst går ni rund och släpper brakskitar när ni varit i ett långt förhållande!?"

Alla heter Glenn i Göteborg!
Insh'Allah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0