21/7

Det var definitivt dagen med det största D:t. Vi skulle åka till Smögen och övernatta på smögens camping. Sofia och jag fasade tanken att bo på en campingplats i 2 nätter medans Sigge tyckte vi var töntiga!

Jag vaknade upp på morgonen och berättade om min dröm.. Jag hade drömt att det var en arg hon kvark utanför skogshyddan som typ såg ut som ett monster som var jätte arg för att hon hade ungar där och sen kom det en vit duva och satte sig på mitt huvud.. och grep tag i mitt hår, snacka om att jag var skräckslagen! Sigge och Sofia hade hört mig stöna bekymrat när jag drömde och drivigt med mig för det! ;) Jag bjuder på den grabbar! ;D

Efter en lång tid av mysigt frukostätande och slöande så skulle Sofia och jag fiska krabbor. Det var skoj! Vi fick 4 krabbor inom loppet av 7 min och sen var det som att krabborna tagit slut för vi fick inga mer. Vi körde ett rättvist krabbrace och alla vann! ;) Vi försökte också övertyga Sigge om att hon verkligen missat något!

Sen packade vi ihop och åkte till Hamburgsund för att handla torrvaror till campingen, hela bilen var full med packning.. tält och sovsäckar och diverse väskor och påsar.

Jag är också tvungen att här ta upp ett åkerkommande diskussions ämne som var just om vi skulle dela mat/korg/allt, och första gången det kom upp blev det catfight på Ica skutan i Hamburgsund ;) Sen betalade alla var för sig och vi lyckades köpa nån äcklig pepperoni! När vi väl satt i bilen så var det raka vägen mot Smögen!

När den lilla röda tjejbilen sakta åker ner på området som är utsatt för camping gäster under 25, så kände jag mig väldigt uttittad. Sen blev det inte lättare när det såg ut som att det bara var killar på området, ah eller.. det var 2 kvinnliga ryssar också som sov i ett pyttepyttepyttelitet tält..

Vi packade upp tältet så gott vi kunde medans de riktigt coola killarna på volleybollplanen frågade " vill ni ha hjälp eller, tjejer?? höh"
Vad ere frågan om? som att vi inte skulle klara det! Det var utmanande och riktigt jävla rooooligt.. det var en av de tillfällena då jag nästan kissade på mig av skatt. ;D

Sen satte vi oss i tältet och käkade för oss själva! Dröjde inte länge förrän det var dags att tagga till rejält för första utekvällen i smögen! Sofia och jag satt i tältet och delade fickspegel och skrattade åt varandra!

- Var kommer den ifrån? Har du köpt den själv? Tycker du att den är bra?
- Vad fan ere frågan om!? Jag vet inte!

Sen så träffade vi Patrik, Peter dackessions andra halva.. det var en spännande upplevelse.. ellerhur Soffi!? ;D

Dax att gåååå den långa vägen över smögen bron till PARTYYYT!! :D 

Kommentarer
Postat av: Soffan90

Denna jäkla kvark!! men det var kul!! :D haha

Jag håller fortfarande vad jag sa! det är bättre att ha en korg var när alla vill ha olika saker. Se hur det gick med pepperonin......! Tältet var helt klart en upplevelse, men måste säga att vi fixade det "galant" efter många om och men! :) Sigrid lekte proffs vilket hon egentligen inte var, vi vet ju alla att det var jag!! ;D



DINA frågor!! nyfiken i en strut! Patrik, Peter? vad ere frågan om?!?!



Kvällen blev helt klart lyckad! :D likaså resan!

2009-07-28 @ 15:51:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0