Jeg elsker naer du smiler..

.. VA? Vad ere du säger?
-Jeg elsker naer du smiler!
Jaha, haha Tack! ;)

Några dagar på festkusten har inte skadat hälsan, snacka om roooligt (på svenska)! ;D
Vi åkte till landet på torsdagen, och hade bestämt oss för att göra nått annat än att bara vara på landet. På Fredagen spöregnade det så både Jäniför och jag var otagade på att ta oss någonstans. Så vi stannade hemma och bara va! Men det gjorde oss inte ned stämda och på lördagen var det definitivt bättre väder så vi tog bussen till Grebbestad för att få dansa lite.

Och oj vad vi dansade! ;)

Först gick vi några varv på bryggan i grebbestad och kollade in alla minisar som bara hängde på bryggan och på berget för att det inte kom in nånstans. De var väl typ alla mellan 14- 17 år, de kom i alla fall inte in på krogen. Sen var vi trötta på att fasineras av dräggiga Grebbestad så vi ställde oss i kö till "Konserven".

Snacka om överpris Jäniför! Men det var ju värt det!? ;D

Förutom att dansa träffade vi en del roliga snubbar, bl. a. en kille som hette krille. Han bodde en bit utan för Åmål bortom civilisation och han berättade för oss att det var så bra att bo där för det var så nära till allt! "Bara 15 mil till Göteborg" haha :D

Han hade också en teori om att vi skulle "para oss" så skulle det bli små griskultingar, han sa i princip att jag var en gris! Bra raggningsreplik! ;)

Den roliga kvällen i Grebbestad led också sakta men säkert mot ett slut. Men vi var nöjda med kvällen! På söndagen åkte vi till Göteborg och gick på Liseberg, vi upptäckte att vi aldrig kommer växa ifrån den där lusten att bara få springa runt på nöjesfältet som 2 barn, HÄRLIGT! :)

Jäniför och jag sov över natt i Göteborg, blev verkligen inte som vilken natt som helst! Vi hittade var de plaserat den nya "spritluckan". Jag är glad över att jag fick följa med till spritluckan på Park Lane med Peter och kockarna. Nu är det ganska längesen, men det var jävligt roligt! 

Park Lane var bättre spritlucka än "Berså på Söndagar". Men jag klagar inte, det var smockat med folk och jag kom inte längre än till Garderoben innan det var en snubbe där som sa att jag var "oerhört charmig" ;D helt sjukt!

Sen var det mingel och dans hela kvällen, vi skulle ju bara dricka lite rosé och prata om Santa Barbara.. men det slutade med något helt annat! (Snacka om annat!)

Vi träffade några riktigt trevliga norrmän. De jobbade som fotbollspelare! Coolingar jue.. Jag lärde mig en del norska den kvällen.. ;)

Sammanfattningsvis så vill jag få mig själv att sluta bli så förvånad när folk på krogen tror att vi är 22, 23 eller 24 år gamla, det är också sjukt, haha! ;)

Grymt roligt hade vi i alla fall, även om det finns en del funderingar över helgen!
Mycket att tänka på Jäniför? ;)



Fan vad jag älskar att dansa!   xoxo




Kommentarer
Postat av: Jäniför

haha.. jaadu.. livet är fullt av överraskningar! HEHE



Har du tänkt på att vi ofta skriver som om vi är en enda person? Alltså istället för att skriva "idag var JAG i gbg" så blir det, "idag var VI i gbg".

Hela tiden? xD

2009-07-15 @ 18:40:29
URL: http://sporroong.blogg.se/
Postat av: Caroline

Du är sååå klok! det är verkligen så, perfekta helt enkelt ;)

2009-07-16 @ 00:46:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0