kvällen den 21/7

Det tog ett bra tag att gå till Smögen "but we did it".. när vi väl kom till bryggan så dröjde det inte länge förrän vi såg skäret, och jag kunde skymta ett ansikte som jag kände igen! Mattias jobbade också på skäret! Han praktiserade på Park sammtidigt som Ligia gjorde. Sjukt roligt att träffas efter en lång tid, Mattias var ju rätt förvånad över att vi var på rätt sida av Sverige om man säger så! ;)

Vi kom in och fick njuta av att det var pianobar och dricka rosé men gissa vem som stod i baren om inte självaste Johan. Det var ju ioförsig en av anledningarna till att vi åkte just till Smögen. Det var roligt att se honom igen och han var sig lik ;)

Vi pratade lite och sen fick jag och Sofia shotta teqila gold strike, det var fan nice! smakade som kaneltuggummi och var klart som ren sprit brukar vara med små guldflingor som sakta dalade ner till botten på glaset, Sofia trodde att det var kork! oerhört rooooligt! ;)

Snacka om att det vart napp fort där i pianobaren, några Näsbyparkare med hänghaka och rent av medelålders trodde seriöst att de skulle få oss fräscha lammkött.. men där gick de på bet ;) Mattias jobbade klart och sprang hem och ducshade, kom tillbaka rekordsnabbt.. vi lämnade pianobaren och drog till Lagergrens. Gissa vem som var på Lagergrens om inte självaste prins Philip som abbonnerat typ hela nedervåningen och stod omringad av tjocka snubbar med pengar som bara sprutade Crystal, "det är ju såååå mycket coolare att spruta ut sin champagne" ;) Det var såå hans fel att vi knappt kom in, men det ordnade sig, vi hade ju mattias! ;)

I wanna rock n' roll all night, and party everyday!

Började tycka att Lagergrens var lagom svettigt och dessutom så hade vi fått ett sms från Johan som sa att det var dax för hamnen 4. SÅÅÅÅ.. man kan gissa vad som hände!!?? joo, vi drog till hamnen 4! Där var det bra fest.. det var längesen jag fick bra fest! Johan hängde i baren så jag hängde mina saker där och jag, Sofia, Sigge och Mattias dansade tills det stängde och lite till! ;D

Sen när festen var slut var det bara att gå den långa vägen tillbaka till vår "älskade" camping. Snacka om att Sofia tyckte att vägen var lång, latmask! Och snacka om att Sigge blev stressad av att jag hela tiden berättade för henne att promenix tempot var aningen högt! ;)

Vi vaknade på morgonen utan huvudvärk med ett smile i ansiktet, fan vad vi hade haft kul!
Eller vänta lite, jag pratar nog bara för mig själv vad det gäller den saken ;D

xoxo


Kommentarer
Postat av: Soffan

Bra sammanfattat!! Vägen var lång... mycket lång och ja du tjatade en aning om tempot... en hel del faktiskt ! ;) Men det var en lyckad kväll :) MEEEN jag har för mig att du inte vakande med ett smile i ansiktet snarare raka motsatsen....." faaan vad sur jag ser ut, vad ere frågan om?" Men men man minns det man vill minnas ;D

2009-08-02 @ 10:42:18
Postat av: Jag

Haha fan.. alldeles riktigt! jag såg verkligen sjukt bitter ut där på morgonen ;P det gav oss ett gott skratt! ;)

2009-08-03 @ 03:39:37
Postat av: Joakim.

alltid härligt med bankande huvudvärk efter en härlig utekväll ;)

2009-08-03 @ 03:59:20
URL: http://joakimforsberg.blogg.se/
Postat av: soffan

Som sagt alltid rätt!! ;)

2009-08-03 @ 21:01:53
Postat av: soffan

Som sagt alltid rätt! ;)

2009-08-03 @ 21:25:33
Postat av: robin

Hejsan carro! Hur är det med dig nuförtiden? Du ska inte ner till gbg snart eller? Tänkte att vi kunde ses då och ta en kaffe eller något? Hade bäst puss

2009-08-03 @ 21:35:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0