Vi är på gång, vi är laddade, vi är tända!

Igår kl 12.30 skulle vi ses vid näsbyviken, Tove och Soffi var sena, Jag, Thomas och Fredrik väntade tålmodigt tills de kom och sen åkte vi ut med Fredriks båt. Vi töjde fast båten vid några klippor i kyrkviken och badade och solade hela dagen :D Det var roligt och sjukt mysigt bara! Tillbakavägen var väldigt mycket mer äventyrligare än ditvägen, jag satt fram och hoppade med vågorna! ;D Jag älskar vattnet! Tack för en trevlig dag grabbar ;)

Idag har jag och mamma spenderat minst en timme på att översätta mina betyg till engelska. sen faxade vi in de till Santa Barbara City College och jag ansökte om en plats till höstterminen.. men bara för att se om jag kommer in, vi åker inte förrän i Januari.

Vi ska göra Santa Barbara osäkert! ;)

Jäniför och jag pallrade oss ner till näsaäng för att spela volleyboll vid stranden och njuta av det fina vädret.. när det är så varmt är det nästa jobbigt att vara någon annanstans än vid vattnet!

SnyggNichlas ska åka till västkusten och jobba, jag kom på häromdagen att det är flera som jag inte pratat med på riktigt länge som jag faktiskt saknar! Kollade in några bilder från PeaceandLove och ångrade att jag inte varit där.

Dax att ta körkortet på allvar nu!

In the summertime when the weather is nice, you can reach right up and touch the sky! :D

Sommarn känns gryyymt skön!

Fina bilder från midsommar!!!

På båtbryggan i Hunnebostrand, moppepojkarnas stammishak!
Mjukglass i Hunnebostrand
Majas tipspromenad, jag bestämde mig för att ifrågasätta naturens krafter!

Innan fest i Kungshamn så var vi i smögen i hopp om att finna PartyGrooves, lagom lulliga!? ;)
Riktiga må-bra foton!


Kommentarer
Postat av: Stina

Midsommar var så mysigt :) Lycka till med körkortet!

2009-07-08 @ 12:03:30
URL: http://stiinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0