Ingen aning

Jag och Malin kanske åker till Göteborg imorrn! ;)

När jag och ligia var där för inte så himla längesen så var det ett himla velande om vilken spårvagn vi skulle ta men det blev tillslut 3an för den kom först.

När vi går av vid Valand så ser vi den första personen som vi känner igen, oh gissa vem det var! Så typiskt, Peter åker förbi oss i en Göteborgstaxi och flinar. Hur stora är oddsen!?

Malin och jag hade i alla fall tänkt att vi skulle göra lite sightseeing och besöka kända platser, få lite allmänbildning om Göteborg. Det kan bli roligt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

va gjorde jag när var det.../peter

2009-06-09 @ 15:19:09
Postat av: Stina

Det blir nog kul :)

2009-06-10 @ 14:33:53
URL: http://stiinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0