Jag ska..



Tänk att den här bilden är tagen av Jäniför i början av mars, det var fortfarande kallt och ett tag kvar till studenten. Ligia och jag var i Göteborg och nu är der mitten på Juli, jag har tagit studenten och det är varmt, snart midsommar! Det är läskigt hur allting tog slut så fort! Hoppas bara att det är början på något nytt. Snart tror jag många kommer inse att de vill göra något, komma bort eller resa kanske. Snart är det nog inte så många kvar här..

Idag har jag lyckats gå upp i tid och ringa Fullbright mission. Det gick ju bra, det visar sig vara hyfsat lätt men dyrt att åka till California ett år. I alla fall om man är amerikans medborgare. Tänkte ringa SBCC senare ikväll och kanske ringa någon som kan lite om stipendier imorgon. Jag och Jäniför satt i 3 timmar igår och vi kom inte så långt.. typiskt oss kankse ;)

"Kör bara" - 14-jun-2009 04.08

Kommentarer
Postat av: Jennifer

kanske...B-)

2009-06-17 @ 20:20:01
URL: http://sporroong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0