SnyggNichlas- en utmärkt kavaljer!

Göteborg var bra! Jag och Ligia träffade Coffe och det var nära catfight på Coffes förkrök bara för att "stockholmarna" kom, Jennie, Coffes ex, var helt psyko!

Men kvällen slutade, bara 4 st kvar, de gick på Björns bar och drack gott vin! :)

På söndagen Brääääände jag mig med STORT B.. det var kanske inte det snyggaste när jag skulle ha axelbandslöst på Spring prom.

Vi träffade Kalle! Det var roligt, kändes som en evighet sen.

Spring Prom var jätte rolig- SnyggNichlas, min kavaljer för kvällen bar mörklila fluga till min klänning. Som blev klar precis innan jag var tvungen att gå, homemade!

-Benjamin var full!
-Ligia blev prom queen
-Nichlas blev prom king
-Det var rolig musik
-Bord ett vann musiktävlingen
-Fick urmycket komplimanger för hur "vacker/vackra" jag/vi var!

Imorgon ska jag åka Jäniförs flak, det är hennes tur imorgon och på fredag är det min!
Hoppas att det regnar! luring... ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0