2 veckor kvar

Ett okänt nr ringde och väckte mig idag, det var Johan på Park. Han sa att jag var tvungen att komma ner och hälsa på och förklara mig.. jag var skyldig Peter en ursäkt. Peter skrattar alltid åt mig! Men jag skrattar åt Peter också ;)

Igår så skulle vi ha träffat Johan, Sebastian och Magnus på Bishops men de var inte där, mednas Ligia och jag satt och tjata med varann så kom det fram några grabbar och vi satt och snacka tills det stängde och sen så kirrade de in oss på Nivå! ännu en gång har vi lyckats :P

Vi kom in och jag skrev en önskelista och gav till Dj, som jag alltid gör. Dj synade mig uppifrån och ner, skrattade åt mig, tog min lapp och tröck ner den i ett ölglas och viftade bort mig med handen. Vilket Pucko!!! vem tror han att han är!? ;)

Jag har druckit världens godaste shot tror jag.. tequila rose! lägg det på minnet!
Det smakar som milkshake :)

Olof, vilken tunnelbanelinje ere som går till Saint Tropez? Brasta fyllde 30 år i veckan.. då börjar man bli gammal alltså! ;)

Jag fick följa med Olle upp och lägga tallrikar till Rotary, det var krokfångad kolja men svampduxelle med rödbetor och fläsk :)
I hissen på väg ner så gjorde vi hifive och var nöjda med vår insats :P
Jag har också sagt att jag ska skriva att min köksmästare är snygg! :D

Jag slog en bea på 20 äggulor, det är nått jag måste öva på..det var jobbigt! Jennie sa nån gång att hon slagit sitt rekord när hon slog bea på 20 äggulor, Jag fick börja med 20, inte konstigt att det var slitet! :P

"Det är inte roligt att jobba i ett kök, stureplan!" ;)

Om jag hade krafter skulle jag flytta norrort till Göteborg så att jag får allt jag vill ha! Då kan jag jobba/ plugga här och fortfarande praktisera och alla kommer vara i Göteborg med mig! :)

Det här inlägget är absolut inte sammanhängande men det är en del av charmen! ;)

Fnittrigast på stureplan
xoxo


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0