Baby goodbye

Eva´s igen! Idag har Ligia och jag ätit fruksot buffé, det kostar 79 kr och då får man en lite latte en liten juice och så får man äta så mycket frulle man vill.. det var jätte mysigt! Snart blir det aldrig mer evas på det här sättet. Men om 5 år kanske, man ska aldrig säga aldrig och jag hoppas på det bästa.. Jäniför.. du ska inte flytta nån stans!!!

Jag saknar Ica stop fika med mina käraste fikavänner.. Sigge, hur var Cuba? Tove, är det party på huset varje helg? ;)Sofia, vi måste styra upp en måndags fika när jag kommer hem.

Per: "Fan vad snygg du är idag, är det glamourparty eller!?"

I fredags så var Johan jätte full och ringde, lite socialt missanpassad, men jag tycker att det är charmigt! ;) Igår så dansade jag och Ligia, fy fan vad det var najs! :) När I´m so exited kom då kännde jag mig hel :D fan vad vi shakade!

5 dagar kvar sen kommer tiden långsamt återställas till vardag i Näsbypark!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0