Högskolleverket kan ju dra åt helvete!

Nu har jag läst på lite men fattar fortfarande inte vad problemet är med högskoleverket och studerande som blivit klara med sin utbildning innan 2010 men som ändå vill plugga vidare!? Det är så orättvist, jag har inget val.. de tvingar en att plugga till hösten, jag vet inte vad jag har bestämt mig för men jag åker till Grekland den 17 agusti så när jag kommer ham har kurserna börjat. Jag vill jobba den här höstterminen! men det betyder att när jag sen vill börja plugga så måste 2 tredjedelar av mina ämnen vara vuxlästa!? Vad ere frågan om? Jävla idioter!

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Vi åker i alla fall till Grekland! Vad som händer sedan...det får vi la se!

2009-03-11 @ 15:09:59
URL: http://sporroong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0