I´m a dreamer

Nu sitter jag här på Paley igen

Dricker en sweet chai och skriver en halvtaskrig rapport till "Johwan" ;)
Jag och Ligia ska gå och natthandla idag när hon slutat och jag är gryymt taggad för imorrn för då ska jag praktisera på Park Avenue Hotell med Ligia och Johan i kallis och Peter! :)

Jag åt frukost med Kalle imorse det var en bra start på dagen, vi prata om allt.. jag kommer verkligen sakna att äta frukost på Magget! 

Idag fick jag en lista som Olof hade gjort åt mig och jag fick också en helt egen praktikant :D

I helgen kom Jennie från Uddevalla för att partaja med oss :) det var skojigt! och hon läste sina betyg för mig och de var ju det bästa man kunde få, jag hoppas verkligen att jag kan få så pass bra betyg!

Jag och Ligia var på matmässan för att se Ola, köksmästaren på Park, laga mat. Det var jag och Ligia och sen var det Peter och en annan kock från Park som hette Magnus och så träffade vi Kalle från Magget där. Peter är verkligen en riktig matchmaker, ja.. eller han vill vara.. Han tror definitivt att jag är betuttad i Kalle :P

Idag blev jag presenterad för en annan praktikant som den snyggaste tjejen på sjömagasinet :/ okej, visstvisst ;D

Jag ska till  Grekland med Malin och Jäniför!!! :D

// xoxo
Stureplansmadanmmen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0