I´m a put on a show kind of girl

Evas Paley!!! betalat en lite kaffe latte med mynt :)

Jag fick en utskällning igår kväll för att jag uppdatarar "på tok för lite", Jäniför, Jäniför, Jäniför! kommer du hälsa på Thomas snart eller? ;)

Idag ere fredag, om allt går som planerat så ska vi ut med kockarna från Park. De har en annan praktikant där förutom Ligia som heter Mattias och det är hans sista dag idag så han vill ut med de, måste bara säga också att jag har hört rycktesvägarna att han har en snygg överkropp, på tal om inget! ;) Om det inte går som planerat så blir det väl Razzia kanske.

Jag blir retad för att vara kär i Kalle som lika gärna skulle kunna va min Pappa.. men det läskiga är att jag tycker inte att det märks. Jäniför tyckte inte heller att det märktes, det är sjukt! :)

Det är tvättdrama i fastigheten på Avenyn 41.. Ligia och jag hade skrivigt upp oss på torsdagkväll och söndagkväll men man får bara ha 1 tvättpass per vecka, men vi har ju varit borta en vecka och har ju då dubbelt så mycket tvätt och vi har sett tidigare veckor att det har varit undantag för vissa o de har då haft 2 tvättpass. 

Nu är det nån kärring som har strukigt över vårt namn på söndagkväll och skrivit till "Obs, samma familj" och gjort världens största pil upp till texten överst på sidan där det står "max ett tvättpass per vecka".

Vilken jävla fegis, som inte vågar komma och prata med oss om det kanske var så att hon ville ha den tiden? Vi har ingen aning om vem det är! tanter alltså!? :)

kl 12.15 ungefär idag dansade jag till Circus med Britney på ättehög volym! taggar till för ikväll! Fy fan vad najs det var! :D




// xoxo
Fnittrigast på Stureplan

Kommentarer
Postat av: Jäniför

fnittrigast på stureplan.. ;D

2009-03-06 @ 14:49:22
URL: http://sporroong.blogg.se/
Postat av: Anonym

Asså vem har du hört det ryktet av då?:)

2009-04-07 @ 18:28:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0