nästan sommar i Gbg

Okej, nu överdriver jag lite men det börjar verkligen bli vår i alla fall :)
Igår satt jag på Götaplatsen i solen (observera) och pratade med Jäniför en timme, fy fan vad nice det  var!
Nu är det bara en vecka kvar.. det ska bli skönt att åka hem men jag vill inte riktigt lämna det här. Om man åker så blir man lätt bortglömd.

Men jag kan inte vänta till studenten!!! ;D

Det var jättelängesen jag pratade med Benjie så jag ska ringa honom.
Jag ska njuta av mina sista frukostar med Kalle på Sjömagget :) Jag borde flytta hit när jag blir stor!

Det är tänkt att vi ska till Park Lane ikväll, snacka om att jag börjar tagga till ;)
Ligia och jag ska shaka som aldrig förr.. för äntligen står vi på gästlistan till Park lane ;)



// xoxo
     Stureplansmadonnan


Kommentarer
Postat av: Anonym

trodde ni ja

2009-03-26 @ 15:23:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0