Ring of fire

Nu ska jag skicka mina rapporter till Jowhan och sen ska jag surfa lite på internet och sen ska jag hälsa på Margit och Benken och sen ska jag åka och praktisera på Magget.

Det blev inget Park Lane den helgen, vi får hoppas på att det blir nästa helg.. nästa helg är vår sista helg för helgen efter det åker vi hem! blandade känslor.

Jag och ligia har ett problem, det är nästan stop i vår dusch. Det tar typ evigheter för vattnet att rinna bort så nu måste vi lösa problemet och det känns ju väldigt duktigt faktiskt, att vi äntligen tar tag i det! :)

Igår så fyllde Pösa 1 år och alla utom jag var på kalas i Djursholm. Hoppas att hon hade en underbar ettårsdag! Jag kommer ihåg i detalj när vi åkte till danderyd dagen efter att Pösa fötts för att titta till de, det känns absolut inte som ett år sen. Tiden går så fort.

Det är konstigt hur hjärnan vet vilka tillfällen som den ska minnas extra noga, som t.ex när jag träffade min kusin för första gången eller när Benjamin skulle åka till Thailand eller när jag matade duvorna med min farmor i Wisconsin för längesen eller när jag satt på bussen från Alanya på väg hem från Turkiet med Jäniför.. Det kan vara jätteroliga minnen eller bara något jag konstaterar eller något som jag tycker är väldigt jobbigt eller svårt. Det är bara några tillfällen som jag aldrig kommer glömma. Läskigt!

// xoxo
     Fnittrigast på Stureplan

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Vissa grejer fastnar! Bussresan hem var ju inget annat än deppig... Jag kommer ihåg att du typ sov hela tiden och att jag satt där och hade ångest för att nu skulle man hem och allt skulle bli precis som vanligt haha... Svinkallt i bussen var det också..

2009-03-17 @ 10:23:19
URL: http://sporroong.blogg.se/
Postat av: Hampus

Men när vi skilldes för att inte ses på 3 månader, de va inte minnesvärt. Benjamin är väl bara snyggare än mig I guess :( buuhuu!

2009-03-17 @ 23:50:12
Postat av: Anonym

är aktiv i min blogg igen.

om du gillar den så följ den genom bloglovin.se

söker massa nya läsare!

2009-03-22 @ 17:15:52
URL: http://emmaholmlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0