Hallå, vadå Stockholmska!?

Idag var sista dagen på Sjömagasinet. Jag åkte dit bara för att tömma mitt skåp och lämna mina betygspapper. Jag litar fullt ut på Olle att han inte slarvar bort dessa viktiga papper ;) Sa hejdå ordentligt och drack oboy med Kalle.

Sen fick vi väldigt brotom med att hälsa på Margit och Benken, springa över till Park och lämna tårta till de, packa klart och städa ihop. Jag ringde och beställde taxi som skulle ta oss till centralen.

Det var som att någon knäppte med fingrarna och trollade tillbaka oss till verkligheten, vi har varit i en dröm i 9 veckor, ibland har det varit drömmar som man inte vill vakna från och ibland har det varit mardrömmar! Ligia och jag har klarat av det mesta. Trots en skit rolig upplevelse sitter jag nu här i mitt kök på strömstarevägen 3 och muttrar. Ville aldrig att drömmen skulle ta slut.

Jag är flickan som var i Göteborg utan att ha kommit in på Park Lane!

xoxo


Kommentarer
Postat av: Anonym

he he he

2009-03-27 @ 18:54:33
Postat av: Anonym

he he he

2009-03-27 @ 18:55:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0