Vilket flyt

Jag borde inte skriva att jag sitter på Evas Paley för det är den texten varenda inlägg har börjat med i 9 veckor ;)

Olof var fortfarande bakis sen att han supit i Kalmar hela lördagen. En fylla på 24 timmar, så det var min tur att hacka på honom. Han sa till och med att han inte återhämtat sig än, och påstod att fyllan var barnförbjuden.. ser jag ut som ett barn!? ;D

Det är en sån period då jag mår riktigt jävla bra, jag trivs bra i Gbg och jag har bokat resa till Grekland med Jäniför för att träffa en bästaste bästis, Malinski (kex). På halloween ska min lillebror och jag åka till usa och hälsa på grandma and grampa, Amy and Rich. På halloween.. Kan det bli bättre!!! ;D

Det är studenttider och det är fest och andra skojigheter på gång, snart får jag komma hem och träffa alla som jag bara har fått tänka på i 9 veckor. Jäniför och jag ska antagligen, får inte hoppas för mycket, åka till Santa Barbra, Californien 2010. Ska Malin med kanske?

Enda negativa just nu är att jag ska behöva lämna sjömagasinet och jag vet inte om jag vill ha mina betyg, jag är nervös för att jag bara varit en i mängden.

Imorgon ska jag åka och hälsa på Monica och hennes nyfödda snuffesöta Molly. Ska bli roligt :)

Jag är ledig idag och det känns väldigt skönt.. kanske ska hälsa på på Park. På tal om Park, i söndags när Ligia och jag skulle till spritluckan på Park Lane så åkte hon hem till Coffe och då var jag väldigt tacksam för att en schysst snubbe ville prata med mig i nästan 3 timmar, det var trevligt! I sommar ska jag åka till Smögen och hälsa på, sa vi.

//xoxo
    Fnittrigast på Stureplan


Kommentarer
Postat av: Jennifer

vi SKA till Santa Barbara. Det bara är så! Idag ska jag övertala mallan!



DU ÄR JU HEMMA SNART!!!!

2009-03-25 @ 17:00:24
URL: http://sporroong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0