30 april/1 maj

Nu sitter jag hemma hos Jäniför och vi har bestämt att vi ska plugga, man jag känner mig sjukt omotiverad. Vi är ganska slitna från igår!

Igår var det valborg! Det var roligt minsann, Först var vi på ängen efter mösspåtagningen och vilken insestklass jag har! ;O

Alla Hånglade med alla! Jag bröt med de och åkte till Nichlas senare och när jag kom låg många och hade det "trevligt" :P
Vi var där ett tag och sen drog vi till Tegel! Jag har aldrig varit med om så mycket folk på Tegel, det var kul! ;D

Imorgon åker min mormor till Göteborg utan mig, man undrar ju varför hon inte sa något, Jag vill också åka till Göteborg!



xoxo "hetast i Taby"

Kommentarer
Postat av: Anonym

mmm jag gillar också pusskalas / johan

2009-05-02 @ 11:33:23
Postat av: Anonym

jag vill att du kommer ner med/ johan

2009-05-03 @ 12:11:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0