Färdigt, fixat och klart!

Idag är dagen! Den 28/5 kl 14.00 sätts mina betyg. Jag har inget kvar att göra. Vad konstigt det känns att sätta sig vid datorn och veta att det är över nu. Men en början något nytt.

Jag är jätteglad och bara skrattar åt allt och alla.. den här sista veckan kommer vara tuff på många sätt.

Igår var jag på Regina och där var det kombinerad mat och föreställning/ opera. Fick se morfar på scen och titta lite på teateropera, det var roligt!

På lördag åker vi till Göteborg! :)

Det är också dax att fixa kläder och skor till "Spring Prom" och studenten.

LIVET LEKER MED MIG! :D


Kommentarer
Postat av: Stina

Åh vad skööönt!! :D Jag sitter med min sista inlämningsuppgift...

2009-05-28 @ 18:03:49
URL: http://stiinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0