Flyr fältet

Jag har träningsverk och känner mig som en gammal tant! ;) I fredags så var vi på rix fm festivalen i kungsan och det var jätteroligt :) Alcazar var där så vi dansade till stay the night.. sjukt bra partylåt! :D

Jäniför- "skitost altså?" haha ;)

Igår så somnade jag i solen och guuuud va skönt det var! senare på kvällen så käkade vi middag på något som hette Vapiano på sturegatan, det var för att fira Sara, väldigt trevligt faktiskt. Det var roligt att träffa Maja igen! :)

Varför är det så dyrt att åka tåg!? Måste åka till Göteborg till den 30/5. Var alldeles för längesen nu! Hoppas att Ligia fortfarande är taggad på att åka!



 


PARTYPRISSE!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag vet en jätterolig nattklubb som heter gretas som vi kan gå o festa på då /johan

2009-05-17 @ 19:21:49
Postat av: Anonym

Varför skulle inte ligia fortfarande vara taggad???

2009-05-18 @ 16:25:07
Postat av: kalle

det var av mig

2009-05-18 @ 16:25:48
Postat av: Anonym

väldigt trevligt att träffa dig också! :D ses på onsdag!!

2009-05-18 @ 20:54:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0