HR06 Disneyskiva 6 maj

Igår hade vi vår skiva på Blue moon bar (SÅKLART), HR06 springer ut om en månad! Skivan var sjuktrolig..

Jag var utkädd till tingeling, och jag var grym ;) Jäniför och Malin var kossorna Claes och Clara som är vänner till Långben :) Benjamin var Benjamin syrsa, Hampus och Adéle var skönheten och odjuret, sen hade vi 3 manliga prinssesor ;) jag kan inte sitta här och rabbla upp hur snygga alla var! För alla var snygga :D

Middagen var jättetrevlig, Magica de hex, lucky Luk och Musse Pig m.fl. var där och höll mig sällskap. Det var några föräldrar och vänner (kossan Clara och kossan Claes) som höll fina tal och vi körde LAMBO hela kvällen. ;D
"Johwan på bordet", han var där också, sååå roligt att han kom, och han pussade på mitt trollspö! :)

Vilket eftersläpp, oh my god Becky :) Jag trodde aldrig att det skulle komma så mycket folk! det var sjukt bra. Evelina var kvar hela kvällen och festade och hon är en fin storasyster, Hampus har tur som har henne. Det hade kunnat vara bättre musik men det gjorde inget för många som jag tyckter om var där!

Många blev utslängda en efter en, FittFille tar priset, direkt efter middagen, kl typ 10 så blev han utslängd från sin egen studentskiva! ;) Han är unik!

SnyggNichlas kallade mig för något som verkligen inte var okej, och jag och Mattias konstaterade att det kanske är hans attityd som gör att han inte får ligga!? Klänningen och håruppsättningen kanske hade ett finger med i spelet också!? hihi ;) Prinssesorna var så fina!

"Du är den första tjejen här ikväll som kastar sig över mig och är så där jätteglad" jobbigt läge!? :P

Min Middagsuppgift försvann och den var speciellt utformad för mig, jag skulle bjuda upp Johwan, lappen försvann och jag visste inte hur jag skulle göra, min tabbe!

Det var en gryyyymt rolig kväll och jag kommer minnas varenda minut! ;D
Tack till alla som var med och utformade den! <3

 
http://disney-clipart.com/tinkerbell/tinkerbell/tinkerbell-pixie-1.jpg

Tingeling, tingeling come on baby shake that thing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0