måndagsfika

Idag, trots att jag har en del och plugga så var jeg hemma hos Sofia på måndagsfika. Det var trevligt minsann!

Vi började prata "the future" och vad som kommer hända nästa år, vad vi väljer att göra eller vem av oss som får barn först. Att ta studenten är en blandad känsla.

Jag kommer ihåg när jag var hemma hos Jäniför för ungefär 3 år sedan. Kl var ca 02 och vi tänkte att vi skulle kolla om vi kommit in på våra gymnasieval. Vi hade båda kommit in på våra förstahandsval och skuttade runt och skrek av glädje! Vilket jävla liv vi förde! ;)

Nu är gymnasietiden snart över och den kvällen känns som igår! Knäppt!

"Jag är en vampyr"


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag tycker också det är roligt att fika /johan

2009-05-12 @ 19:09:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0