Moped till Edsviken

Idag har jag jobbat på Bergendal! Roligt!

Jag har också väldigt svårta att förstå att det bara är två veckor kvar till studenten, blandade känslor.

Vi var på vår sista skiva i fredags och de överförfriskade till max, det var en lärorik kväll! Jag blev lite känslosam och det kommer upp till ytan sakta men säkert att jag tycker att det är svårt men ändå är jag väldigt glad för studenten, som sagt blandade känslor.

Jäniför, jag och Maja dansade till "Det snurrar i min skalle"- Då tänker jag på hur rolig jag tyckte att Olof var när han satte på den på högsta volym när vi skulle städa på Sjömaggasinet, sen har det blivit en sann Göteborglåt för mig.


Jag kommer också ihåg när vi satt inne på kontoret och de visade string-emil och Johannes kom in och frågade vilka det var som gjort den. Jag kommer också ihåg när Jäniför var och hälsade på oss ;D Vi spelade det snurrar i min skalle för henne och hon reagerade som " vad fan är det här!?" ;)


Familjen


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag saknar också o städa med dig på kvällarna /kalle

2009-05-24 @ 23:05:43
Postat av: Anonym

love is in the air

Signed ~

2009-05-25 @ 00:10:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0