Stockholm 21/5

Jag är jättetaggad på att dansa! Blev inte inte så mycket dansa igår på Tegel, till min besvikelse. Men det var väldigt trevligt att träffa hr, Tove och Sofia, sen var Anna m. fl. där också. Det var trevligt.

-Jäniför, Smedberg var där också! ;)

Vi var på studie besök på sheppsbron, det var försvarsmakten som ville att vi skulle komma och vi fick rundtur på deras båtar, jag skulle absolut inte banga på att vara kock i marinen, det verkar jätteroligt. Just nu känns det bara som att det finns mycket annat som kommer först på min "todo"-lista

Idag ska Jäniför, Maja och jag åka in till stan, jag kanske äntligen kan få köpa mina studentkläder, måste börja kolla ut skor också! :) Det är bara 2 veckor kvar.. nu är det de sista inlämningarna som måste in sen är jag äntligen klar! :D det ska bli sååå skönt, men nu flyr jag in till stan.. Hoppas, hoppas, hoppas verkligen att jag får mvg i samhälle..får plugga mer sen.

"Oh my god Becky, look at her but!"

Kommentarer
Postat av: Jennifer

ALLTSÅ. Va? nu har du fått allt väldigt mycket om bakfoten min kära vän!

2009-05-21 @ 20:13:59
URL: http://sporroong.blogg.se/
Postat av: Anonym

vill ha dig i mörkret hos mig, tiden den stannar när vi rör vid varann/johan

2009-05-24 @ 02:07:58
Postat av: Anonym

jag är lite nere kan inte du skicka något gulligt sms om hur mycket du gillar mig och hur jag är som person?/ johan

2009-05-24 @ 15:24:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0