26 kr för en latte

Idag är det pissväder! Så kasst att man känner att man hellre ligger kvar i sängen hela dagen, men det går inte för sig. För på torsdag åker Emma till Singapore i 3 veckor så vi har bestämt fika på Le pain kl 14. MYS!

Jäniför är här!!! Sjukt rooligt! Hon kom i måndags och jag mötte henne på drottningtorget och vi begav oss mot valand för att möta upp Mattias. Jäniför hann inte riktigt instalera sig förrän det var bestämt att Gustav och vi skulle hem till Adam för att kolla film, Transformers 2. trevligt!

Vi köpte inte lite godis heller, typ 1,5 kg ;D

Igår var vi ute på stan och kollade runt och jag köpte nya strumpbyxor och en cool oversized tröja från hm. Sen så träffade vi Mattias och tog en långfika på Le pain.. Där jag fått rabatt på latte för en pojke som jobbar på cafét har fattat tycke för mig! Så gör vi här!

Blev inget bakande för vår det igår, det var ju synd.. men det kommer fler gånger! ;)

Nu ska Jäniför och skynda oss iväg till fikat! :D

Trevligt,trevligt!
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0