"Afterworkshoppa"

Idag har jag varit duktig och lagat pasta med kalkon i pepparrotssås, mums.

Diskade nyss skålen som Jäniför åt frukost i imorse, hon åkte hem idag. Föreläsaren idag var sövande och jag satt mest och tänkte på gårdagen då Jäniför och jag var på Nivå och shakade "så det rök om ett". Det var så längesen vi dansade så jag nästan hade glömt bort hur roligt det är! Otroligt!

Idag på föreläsningen halade Katrin upp en bok framför mig som hon tyckte jag skulle läsa, jag blev jätteglad. Jag tror anledningen till att jag blev lycklig var att hon angagerade sig i att jag inte läser så mycket. Så nu ska jag läsa Fördjupade studier i katastrof-fysik av Marisha Pessl. Nice!

När föreläsaren var klar skulle alla sitta i sina arbetsgrupper och diskutera och göra en uppgift (det är det som är workshop), Jag fick en daim i utbyte mot massage av Katrin medans Laila satt mitt emot oss och snaskade på sin egen daim!

Dagens roligaste och eklaste missförstånd:
Vi bestämde på fikat igår att vi skulle afterworka idag efter workshopen och då var Katrin såååå ordfiffig och sa att vi skulle afterworkshop:a. Idag när Katrine kommer till skolan har hon bestämt att hon ska fika med Alexander. Jag och Laila frågar vad de e som händer egentligen. Då har Laila tydligen smsat Katrin och sagt att vi ska afterworkshoppa och då trodde hon att vi skulle shoppa och inte dricka öl och eftersom Katrin fått för sig att hon har swine flue så bokade hon fika med Alex när hon trodde att vi skulle shoppa! helt sjukt men väldigt roligt! ;) hihi

Jag taggar för helg! och jag tackar för trevlig vecka! :)
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0