Flippad dag

Vad ere som händer?

Idag hade jag ställt klockan och det var inga problem att stiga upp kl 09 konstigt nog. Jag träffade Laila och Katrin i cafét på instutitionen för att förbereda oss till semenariet vi hade idag. Men vi hade kollat fel på schemat så vi, vår killergrupp hade missat vårt seminarie så vi fick vara med en annan grupp istället.

Det var en upplevelse, första gruppen var speciell, ojojoj. De hade verkligen inget vettigt att säga och hade inte över huvudtaget kommit fram till någonting i sin studie.. och vår lärare(Stefan) såg förstörd ut.. Så fort vi måste få utlopp så skriver vi små meddelanden på varandras skrivblock, något vi skrev idag på seminariet:

"Stefan håller på att sprängas!" Katrin var dålig på att hålla sig för skratt när Laila skrev precis som det var! helt absurt, vad dålig den gruppen var.
"Jag döör"
"kom till sak?????"
"Sthlm?"

Sorry men kunde bara inte låta bli att skratta åt kli-iss! xD

Efter dagens seminarium så är vi jävligt tacksamma för att vi har en sådan bra seminariegrupp.
Vi kom också alla 3 överens om att vi till och med saknade Nenne! ;)

Efter skolan sprang jag hem och jag han typ byta om sen kom Mattias och bara chilla hos mig medan jag gick upp till Margit lite. När jag kom tillbaka så hade Adam redan kommit och de hade typ bara suttit och väntat på mig.

Sjukt roligt när vi skulle äta Ben and Jerry's så fanns det tydligen flera namn på det, vilket var så sjukt roligt, jag höll bokstavligen på att kissa på mig för att varken Mattias eller Adam kom på att det heter Ben and Jerry's utan alternativen var typ "Ben and Harry's", "Jen and Barry's", "Ben and Berry's", "Jen and Harris". Rooligt rooligt rooligt.. 

Vi spenderade kvällen framför datorn med Southpark-Kyle och Cartman med BEN AND JERRY'S och gifflar tills Adam och Mattias "bara vilade ögonen".

Ps. Jag är ingen dysseunge Jäniför

Now it's way past bedtime
                                    xoxo
                                        Finest

Kommentarer
Postat av: Jäniför

haha nej, men det är kul att retas!

2009-11-24 @ 17:23:19
URL: http://sporroong.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahaha roligt!

2009-11-24 @ 20:05:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0