First sign

Först är allting nytt. Jag kände knappt någon men ändå var jag lycklig för att jag prövat mina vingar. Ett tydligt tecken på att man är bostadd någonstans är när man träffar folk på stan.

Jag börjar nu träffa människor som jag känner på gatan, varje gång hoppar jag lite av glädje för att det känns så kul att man faktiskt känner någon i stan.

I lördags när jag var på Chez med Laila, Katrin, Emma och hennes malmöitiska bästis Marina så var det någon som petade mig i ryggen. Det var Adam, vilket sammanträffande och igår träffade jag Kalle på gatan på väg hem från skolan och vi bara sa hej och pratade en kortis, igår träffade jag också Rasmus som jobbar med Mattias och Peter.  Fan vad trevligt :D

Jag bor i Göteborg

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0