Här i mitt liv

Mycket har hänt, ikväll erbjuder jag Johan en sovplats hos mig i Göteborg nu när han bor i Oslo. Känns roligt att få träffa honom igen! :) men nu ligger han och sover i soffan.

Emma och jag gick till queens idag och tog några cider, visade sig att några trevliga människor var där.. det var roligt att träffa Sandy och Pyro igen.

Jäniför har köpt biljetterna till Californien, den 9 januari bär det av :D <3

Mattias och jag fikar regelbundet på le pain.

Igår var vi ute och åkte bil, pejlingsgatan 12 på saltholmen är där jag antaglien hade bott om jag varit uppvuxen i Göteborg. Vi pratade också mycket om framtiden, när kommer vi få barn och var kommer vi bo.. Jag kom fram till att vi ska bo grannar om jag bor kvar i Göteborg.

Ramberget var en överraskning för mig efter att vi stått på 7 eleven och kollat in slitz, topp 100 sexigaste kvinnor.

Rushrush till Fiskebäck och lämna penga till Martin.. För Martin var skyldig Alejandro och Alejandro börjar håva in cashen nu! Topnoch! ;)

xoxo
I feel good
Finest


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0