Hi my name is Barbara

Nu är det fan way past bedtime!

Hemkommen från Queen, det var trevligt.. men ska inte glömma bort at jag nu suttit framför datorn och utforskatt college orientation och counseling på sbcc.edu i ett antal timmar.

Nu är jag så trött på den där proffessors inlärda röst att jag får krupp, ska nog sova nu trotts allt!

Eolsson har inte glömt bort oss/dig, Jäniför! Vad säger du om det? hah?

Jag vaknade sent idag, gick "på dirr" upp och duschade och sen var det lunch på Park med Margit och mormor som tagit sig ner till Gbg över dagen bara, mums! Sen kl 15 var det fika på Espresso house på vasagatan, Nice!

Live life now, because it's to short to live later!
                                                                xoxoxo
                                                                     anonym


Kommentarer
Postat av: Jäniför

Vad menar du?! :P

2009-11-21 @ 15:41:34
URL: http://sporroong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0