Katrin sover på min soffa inatt

Imorse vaknade jag med Adam och Mattias hemma hos mig. Planen löd att vi skulle ha piamas party/ sleep over vilket kanske skulle kunna vara en stor romantisering av kvällen. ;)

När jag ska gå lägga mig och filmen är slut då har Adam och Mattias somnat, Mattias har fläkt ut sig på min säng med kläderna på och dreglade ner mina kuddar medans jag och Adam kollar klart  filmen. Men såklart när filmen var slut sov Adam också, utfläkt över hela soffan.

Adam kom kl 20 typ och jag försökte hjälpa honom att plugga till hans sv muntliga nationella. Sen kom Mattias ca 2-3 timmar senare och då körde vi igång rullen.

Kl 14 idag var det Le pain som gällde. Katrin och Laila satt redan där och väntade på mig när jag rusade in genom glasdörrarna för att det var regn och rusk ute. Vi pluggade till seminariet och sen gick vi ut och shoppade. Jag visade de hur ett movie-montage går till och vi provade sjukt mycket kläder, soo overkill! vi ägde!

Sen gick vi tillbaka till lägenheten för att äta och busa..

Ikväll har Katrine och Laila delat på en box med vin. Katrine blev sjukt full och det var ett jävla jobb att tillslut få henne att sova här inatt.. Så nu sover hon på min soffa och jag hoppas hon mår okej imorgon för hon nämnde förut att hon blir såå sjukt bakfull, och en liten detalj, vi har seminarie imorgon kl 09. Ball! ;D

Laila blev också full men hon kunde iaf. stå på egna ben. Men snacka om förvirrad söderböna, först skulle hon sova hos Simon sen ringde hon honom och frågade om hon kunde sova här sen när de väl bestämt att de båda skulle sova hos mig (eller.. ja, efter att jag och Laila bestämt att de skulle sova hos mig) så fick hon i sig ett glas vin för mycket som gjorde att hon tänkte om och skulle helt plötsligt åka hem till Simon iaf. Men hon var inte okontaktbar så det tror jag hon fixade ganska bra.

Imorgon kommer hemtentan ut och jag har inte boken, inte okej!
Hoppas jag hinner få den, läsa den och skriva en bra hemtentamen. Tänk om jag ändå kunde få ett vg på min andra hemtenta, det vore coolt.

"What stays in California... ehh.. stays in California. hahahaha, oj..nej.. What happens in California stays in California"

                   Live life now!
                        xoxo
                          Lilla c


Kommentarer
Postat av: Jäniför

hahaha ;)

2009-11-26 @ 10:54:35
URL: http://sporroong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0