Sociologi: Grundläggande perspektiv

Jag behöver inte kompletera, jag behöver inte kompletera, jag behöver inte kompletera! Fy fan vad jag är bra!

Jag har fått ut betyget för första delkursen Sociologi: Grundläggande perspektiv. I början av kursen var de väldigt tydliga med att tala om att är man inte delaktig på obligatoriska seminarier osv. så finns det stor risk att man inte får ut sina betyg på Ladok när kursen avslutas.

Alternativen är... det finns ett, att kompletera det man missat bara. Men nu ser jag att jag inte behöver kompletera det jag missade när jag åkte till USA för jag har fått ut ett korrekt betyg! Yippie!

Idag kom jag 40 minuter sent till vår träff på Café vanilj, förlåt! Laila och Katrin var redan i full gång med hemtentan när jag kom och elogé till Katrin som nästan är klar. Sen ditchade Laila oss, som vanligt ;D
Men Katrin och jag gick till "Mcd" och käkade. Sen ringde Samuel och Katrin och jag bestämde oss för att bege oss till Vasa för att dricka öl.

På Cheers satt vi i några timmar. Katrin, Samuel, Alexander, Johan och jag och bärsa. Sen gick jag till lipp och där var alla på ganska bra humör idag, det var kul vill jag lova!

Sen fick jag ett oväntat sms vilket var roligt. Det visade sig att Peter och Olle afterworkat och att jag gick från lipp när han kom dit vilket var tråkigt iofs. Men det kommer flera tillfällen.

Nu sitter jag här, sjukt tidigt på morgonen och skriver. Mattias ligger i soffan och sover som ett djur. Men det var väl synd om honom för han börjar jobba kl 09 idag.

Jag ska faktiskt med Margit imorgon kl 12 och shoppa loss i någon affär på Backa plan som säljer hennes favorit byxor. Det kommer bli intressant. 

                xoxo
                    "S-plan"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0